Racefiets en MTB blog Goossens Velp fietsenwinkel

Werkzaamheden omgeving Nordlaan

10-01-2018

Verkeershinder mogelijk

De wegwerkzaamheden voor de reconstructie van de Arnhemsestraatweg, Daalhuizerweg en Nordlaan in Velp zijn weer begonnen. Zo komt er een rotonde op de kruising Nordlaan, Daalhuizerweg en Arnhemsestraatweg. Onze winkel is gelegen aan het einde van de Nordlaan. In de weken 4 t/m 9 - dus van circa 22 januari t/m 2 maart 2018 - zullen er in de Nordlaan werkzaamheden aan de weg plaatsvinden, waardoor je verkeershinder zou kunnen ervaren als je onze winkel bezoekt. Wij proberen je zo goed als mogelijk op de hoogte te houden van de situatie via onze website.

Kijk voor meer algemene informatie over de projectfases hier.

-----------------------------------

Update 16 februari 2018

De wegwerkzaamheden voor de reconstructie van de Arnhemsestraatweg, Daalhuizerweg en Nordlaan in Velp zijn nog volop bezig. Maandag 26 februari a.s. wordt begonnen met fase 3. Dit is de kruising Arnhemsestraatweg met de Nordlaan en Daalhuizerweg. Het gehele kruispunt wordt afgesloten. Hierdoor is er geen doorgaand verkeer mogelijk. Onze winkel is gelegen aan het einde van de Nordlaan en blijft wel bereikbaar maar je zou wel verkeershinder kunnen ervaren als je onze winkel bezoekt.

Onze winkel is vanuit Rheden het beste bereikbaar door op de Hoofdstraat in Velp op de kruising Hoofdstraat, Arnhemsestraatweg, Ommershofselaan en Wilhelminastraat (net voorbij de Albert Heijn) linksaf de Ommershofselaan in te slaan. Vervolgens rechtdoor het spoor over en de 2e afslag naar rechts nemen, de Kerkallee in. Aan het einde van deze weg sla je weer rechts af. Je rijdt dan op de Larensteinselaan en als je het spoor over bent dan vind je aan de linkerzijde onze fietswinkel.

Komend vanaf de A50 en Rozendaal (Schelmseweg, N785) kan je het beste bij de 2e rotonde (bij de autogarage) de 3e afslag nemen (en dus niet de 2e zoals normaal gesproken). Je rijdt dan op de Ringallee (nog steeds de N785). Bij de eerstvolgende rotonde ga je rechts (1e afslag) en deze weg, de Rozendaalselaan, rijd je helemaal uit. Aan het einde - bij de verkeerslichten - ga je rechts af en dan ben je in het centrum van Velp op de Hoofdstraat. Na de Albert Heijn (rechterzijde) pak je de 1e afslag naar links, de Ommerhofselaan in. Vervolgens rechtdoor het spoor over en de 2e afslag naar rechts nemen, de Kerkallee in. Aan het einde van deze weg sla je weer rechts af. Je rijdt dan op de Larensteinselaan en als je het spoor over bent dan vind je aan de linkerzijde onze fietswinkel.

Vanuit de Arnhemsestraatweg in Arnhem neem je na het viaduct de 1e afslag naar rechts. Je bent dan op de Rozenhagelaan en deze loopt langs het spoor. Als je deze weg uitrijdt dan kom je vanzelf bij onze winkel terecht want deze komt uit op de Nordlaan; de winkel bevindt zich aan jouw linkerzijde aan het einde van de Rozenhagelaan.

Tot slot, komend vanaf het Velperbroekcircuit/knooppunt Velperbroek heb je geen last van de verkeershinder. Onze winkel is gewoon bereikbaar via Waterstraat - Larensteinselaan - Nordlaan.

-------------------------

10 januari 2018

Momenteel is de Arnhemsestraatweg afgesloten op het kruispunt met de Daalhuizerweg en de Nordlaan tot en met de kruising met de Ommerhofselaan. De kruising met de Ommerhofselaan gaat begin februari alweer open. De Arnhemsestraatweg gaat naar verwachting 18 maart weer open.

De Arnhemsestraatweg krijgt een nieuwe riolering en daarnaast wordt de weg aangepast. Na deze werkzaamheden wordt er op de kruising met de Daalhuizerweg en Nordlaan een rotonde aangelegd.

Gemotoriseerd verkeer en fietsers worden omgeleid met borden. Voor voetgangers blijft de route beschikbaar.

Onze fietsenwinkel is vanuit Rheden het beste bereikbaar door bij binnenkomst in Velp op de kruising Hoofdstraat en President Kennedylaan bij de verkeerslichten linksaf te slaan, de President Kennedylaan in, na de spoorwegovergang direct de 1e afslag rechts te nemen (Brugweg). Vervolgens alsmaar recht door op de Kerkallee en aan het einde van die weg rechtsaf. Je rijdt dan op de Larensteinselaan en als je het spoor over bent dan vind je aan de linkerzijde onze fietswinkel.

Vanuit Arnhem en Rozendaal zouden wij prima en dus rechtstreeks bereikbaar moeten zijn; via de Arnhemsestraatweg dan wel Larensteinselaan respectievelijk via de Daalhuizerweg. Dit geldt ook als je vanaf het Velperbroekcircuit/knooppunt Velperbroek komt  (vervolgens via de Waterstraat en Larensteinselaan).

---------------------------

Onze excuses voor het eventuele ongemak.